Saturday 2 May 2009

Ελληνόγλωσσο Διαδικτυακό Λεξικό Συνωνύμων

Στο υπό κατασκευή Ελληνόγλωσσο Διαδικτυακό Λεξικό Συνωνύμων, συναντά κανείς τις εξής συνώνυμες λέξεις, φράσεις κι εκφράσεις για τη λέξη πεθαίνω:

αγκομαχώ, αναπαύομαι, αναπαύομαι εν Κυρίω, απέρχομαι, αποβιώ(-ώνω), αποδημώ εις Κύριον, αποθαίνω, αποθνήσκω, αποκοιμιέμαι (-ούμαι, -ώμαι), αποτελειώνω, αποχαιρετώ τη ζωή (-τον κόσμο), αφανίζομαι, αφήνω τη ζωή (-τον κόσμο), βασανίζω, βασανίζομαι, βγάζω την ψυχή (-νοκ άουτ), βγαίνω νοκ άουτ, βλέπω τον άγγελό μου, γουστάρω, διαλύω, διαλύομαι, δύω, εγκαταλείπω τη ζωή (-τον κόσμο), είμαι ενόψει του (μοιραίου) τέλους, εκδημώ εις Κύριον, εκλείπω, εκπνέω, εξαντλιέμαι (-ούμαι, -ώμαι), εξαντλώ, εξασθενώ, επέρχεται το μοιραίο (-το τέλος), επιθυμώ διακαώς, επίκειται το μοιραίο (-το τέλος μου), έφτασε η στερνή μου ώρα, θανατώνω, θνήσκω, καραγουστάρω, καταβασανίζομαι, καταβασανίζω, κατακουράζομαι, κατακουράζω, καταπονώ, καταστρέφομαι, καταστρέφω, καταταλαιπωρούμαι, καταταλαιπωρώ, κατεξαντλιέμαι (-ούμαι, -ώμαι), κατεξαντλώ, κλεί(ν)ω τα μάτια, κόβεται/κόβω το νήμα της ζωής μου, κοιμάμαι (-ούμαι, -ώμαι), κοιμάμαι τον αξύπνητο, κοιμώμαι εις Κύριον, κουράζομαι, κουράζω, λαχταρώ, λιμοκτονώ, λιποθυμώ, λύνομαι, μεθίσταμαι εις τας αιωνίους μονάς, μένω ξερός (-στον τόπο, -τέζα), με παίρνει ο Χάρος, μεταναστεύω στον άλλον κόσμο, μου βγαίνει η ψυχή, μυρίζει λιβάνι, ξεθεώνομαι, ξεθεώνω, ξεκαρδίζομαι, ξεψυχώ, παλεύω με το Χάρο, παραδίδω/παραδίνω το πνεύμα (-την υστάτην πνοήν, -την ψυχή), πάσχω, πάω, πονάω (-ώ), πνέω τα λοίσθια, ποθαίνω, σβήνει η φλόγα της ζωής μου, σβήνω, σκοτώνομαι, σκοτώνω, σπαρταρώ, σφαδάζω, σώθηκαν οι μέρες μου (-οι ώρες μου), ταλαιπωρούμαι, ταλαιπωρώ, τα κακ(κ)αρώνω, τα παίζω, τα τινάζω, τελειώνω, τελευτώ, τρελ(λ)αίνομαι, τρελ(λ)αίνω, τρεμοσβήνω, τρώω τα ψωμιά μου, υποφέρω, υποκύπτω στα τραύματά μου (-στο μοιραίο), φεύγω, χαροπαλεύω, χτικιάζω, ψοφάω (-ώ), ψυχομαχώ, ψυχορραγώ

!!!

.

No comments: